Nov 16, 2015

življenje

Kdo sem ? Kaj je moje poslanstvo ? Kaj je smisel življenja ?.........

Kdo vse si postavlja ta vprašanja ? verjetno vsi, kajne dragi moji. Torej, kaj je smisel življenja, življenje samo seveda, ljubezen, veselje, nasmeh na obrazu, objem, pojlub. To je smisel življenja. Da smo srečni, da se vsak dan zbudimo z hvaležnostjo v srcu. 

Kdo smo, smo vibracijska bitja, preprosto to in nič drugega. 

Kaj je moje /vaše poslanstvo biti vesel, biti ljubljen, živeti!!!

Nekaj časa se že ukvarjam z temi vprašanji in v času moje (blogarske ) odsotnosti sem veliko delala na sebi tako mentalno kot fizično, iskreno pa več mentalno :). Spoznala sem, da mi je vseeno kaj si ljudje mislijo o meni, o moji frizuri, o mojih izdelkih. Tisti, ki jim nisem všeč ali pa stvari, ki jih naredim enostavno niso na moji vibraciji in prav je tako. 
Življenje je lepo dragi moji, potrebno, ga je zajemat z veliko žlico še bolje kar z zajemalko. Veselite se vsakega dneva, bodite hvaležni za nov dan, za nasmeh, ki vam ga podari neznanec, za poljub,objem, za izzive, ki vam jih namenja življenje.
Takole opremljena z novimi spoznaji se odpravljam na novo pot, tu spodaj pa lahko vidite en del, ki gre z menoj. 




 
Rada vas imam in ne pozabite življenje je lepo :)

No comments :

Post a Comment