Jun 16, 2014

moj vikend







Tudi vikend paketi so v sobi  kvačkarsko razpoloženi, čeprav bi bilo verjetno bolj smiselno, da bi jih preživljala bolj "vikend paketu" primerno torej izleti, počivanje na kavču ali pa kako drugače ( čaka me še napleteno blago iz katerega bodo nastale v kratkem torbe) se nekako ne morem upreti skušnjavi in vedno znova posegam po temu sila preprostemu orodju-kvački. Kvačkanje je vrsta meditacije brez katere si enostavno ne morem več predstavljati dneva. Mogoče pa sem rahlo  zasvojena ?!:).  Kakor koli že, teden je tu in čaka me veliko dela, danes se bodo kvačkali tabureji, kaj več vam o njih povem in tudi pokažem v prihodnji objavi do takrat pa uživajte, ustvarjajte, in seveda imejte se radi.
P.S. V tej objavi bi se rada zahvalila tudi vsem mojim bralcem še posebno tebi navdušena bralka, ki si moj blog predlagala Đubox-u, da ga uvrsti na svojo listo blogov. 

               Hvala, hvala, hvala.....

2 comments :

  1. Draga Vesna! Ti in kvačka sta eno in izpod tvojih prstov nastajajo krasne stvari. Zato fino, da reskiraš tudi kakšen vikend ;). Super ustvarjaj še naprej!

    ReplyDelete
    Replies
    1. iii hvala Alenka in še enkrat hvala za tvoj glas na Đubox-u <3 <3 <3

      Delete