Feb 3, 2014

.....


Priznam, nisem razpoložena za velike ustvarjalne projekte. Trenutno sem v nekakšni ustvarjalni stagnaciji. Ja, tudi to se zgodi. 


V bistvu je cela zadeva zelo preprosta, kar nekaj mesecev sem bila sila zaposlena z kvačkanjem in ostalimi zadevami, pri tem pa sem pozabila na najbolj osnovno stvar SEBE. 

Zato trenutno čas posvečam  SEBI. Moje telo in duša me potrebujeta. Mogoče se vse skupaj sliši zelo egoistično glede nato, da za mano stojijo trije čudoviti skuštrani otroci in en fantastično lepi možiček, pa ni.

Včasih je potrebno, da se človek ustavi in si vzame čas, čas zase. :)




                                                                                                                                  


                                                   

3 comments :

  1. Bravo Vesna. Te podpiram, ker dejansko velikokrat pozabimo nase in časa za vzpostavitev harmonije si ne vzamemo...

    ReplyDelete
  2. Hvala luba moja, ja žal je tako, da kar pogostokrat pozabimo nase, tako da, ustavit se navkljub temu, da so nedokončani projekti in se posvetit samo sebi !!!!!

    ReplyDelete
  3. Se strinjam res se je treba znat ustavit in vzet nekaj casa zase. Ce ne prej pa potem ko vidimo da nam varovalke mece ven ;). Tvoj mozicek in skusyrana deca te bojo imeli se raje ce bos zadovoljna in nasmejana.

    ReplyDelete