Dec 29, 2013

ne-delja




Brez kančka slabe vesti lahko povem, da na to deževno nedeljo ne plešem z kvačko. V bistvu ne delam nič, kar sploh ni tako slabo. Včasih je fino ne-delati nič.......... In potem se zgodi, da v sobi zmanjka kruha, seveda se nikomur ne ljubi ven v dež, ah pa kdo bi nam zameril. :)

Moka in ostale sestavine so vedno na razpolago, receptov za kruh je malo morje in hop hop, zamesiš testo, malce počakaš, ga skrbno položiš v pečico, zopet malce počakaš in rezulat je, odličen domači kruh. Za naše potrebe očitno premajhen, ker ga je že skoraj zmanjkalo, ampak jutri je nov dan, mogoče malo bolj delovno razpoložen, ali  pa tudi ne, kdo bi vedel.

                                                                 Lepo nedeljo vam želim 




8 comments :

  1. oooo tole zgleda slastno! tudi jaz ga skoraj vedno pečem dom. priporočam še, da se notri zamesi malce oliv in je še boljš ;) pozdravček! M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo olivice niso slaba ideja :) in pozdravček nazaj :)

      Delete
  2. Pridna! Fotke pa vedno lepše;)

    ReplyDelete
  3. Oooo pridna :)! No jaz sem bla tud u bistvu pridna, nam ga je tudi zmanjkal pa sem se zbrcala v štacuno :). Vesele in ležerne praznike darling ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz se nisem in nisem mogla zbrcat v štacuno :( res je bilo to mnogo lažje......in draga moja tudi jaz tebi želim vesele in ležerne praznike ( upam da si že na koncu z pisanjem ) ♥ ♥ ♥ pa pa se slišiva kmalu

      Delete