Sep 13, 2013

JESEN

Jesen je tukaj, lepa kot vedno :) 

V sobi je jesen vedno zelo pestra, skuštrani otroci gredo v šolo, kar ugodno vpliva na moje duševno počutje, kar se tiče "materialnega" počutja pa sem še vedno v stresu :) ampak tudi ta bo počasi izzvenel.
Do vratu pa še malo čez sem se namreč zakopala v delo, tako da nimam časa razmišljati o neumnostih.
Zelo sem pridna s kvačko plešem vsak dan, vmes gnetem porcelansko maso ( nisem pa še uspela odnesti zadevic v peko ), z lepim možičkom se vsako sredo odpeljeva v Bežigrad v Mladinca,( to je en fini prostor, ki je namenjen otrokom, tam se družijo, delajo domače naloge, ustvarjajo, se igrajo...) kjer skupaj vodiva ustvarjalne delavnice.Vmes pade notri še kakšen drug projekt, tako da...

V sobi se dogaja veliko, v teh jesenskih dneh :) kaj več o naših projektih kdaj drugič.

Za danes dragi moji pa juhu hu  izšla je jesenska izdaja revije Dom in Stil. Predlagam vam, da si ob dobri skodelici kave revijo prelistate in seveda tudi preberete. Ne bo vam žal. :)

Lep in ustvarjalni vikend vam želi vaša soba z razgledom.  

1 comment :

  1. Pridna! Že nestrpno čakam, da vidim tvoje nove izdelke;)

    ReplyDelete