Jul 21, 2013

nov projekt / new project

Tisti, ki redno spremljate moj blog veste, da rada eksperimentiram z darovi in ne-darovi narave. Mislim, da ni materiala, ki me ne bi vsaj za trenutek zanimal. To pot je to porcelan. O njem ne vem nič, razen tega, da je kočni produkt vedno fantastičen. Samo oblikovanje pa se mi je zdelo prav simpatično.

Kaj bom ustvarjala ?  iz njega bodo nastale čisto preproste broške. Danes sem seveda kot za vsako novo stvar naredila en tak prototip. In ja, zadeva je izpadla prav tako, kot sem si jo zamislila. Torej bodo iz porcelana še lepše. :)

Kaj pa vi dragi moji, vam je všeč ?

                                                in ali veste kaj pravzaprav motiv na broški predstavlja? 






If you read my posts regularly you know, that I like to experiment with different materials. In this case I'm going to try porcelain, which I know nothing about. Well, I know the final product is fantastic every single time, so this should be enough. :) 
Brooches are my project, and on the picture you can see the prototype. I think it is just perfect. 

Do you like it ? 

And, do you know what does the design on the brooch actually means?  


4 comments :

  1. všeč si mi (poleg tega da si itak fajn), da si tako "multipleksična" prav vse mora skozi tvoje prste, ki ustvarijo čisto novo zgodbo:)porcelan in niti zveni in izgleda vznemirljivo.
    kaj pa predstavlja tale motiv....najprej mi je zafleširal koralni greben z njegpvimi tisočimi lepoticami...kaj pa vidite ostali ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala draga moja :)

      všeč mi je tvoja razlaga motiva :)

      Delete
  2. Ta kombinacija bo po mojem mnenju ful hudo dobr izpadla. Mene sicer spominja na jambor :)

    ReplyDelete
  3. Lepo je povedala Matilda, se kar strinjam z njo. Kar se pa motiva tiče, hmmm jaz bi rekla da je to lunin krajc?.

    ReplyDelete