Jun 19, 2013

POLETNA REVIJA DOM IN STIL


14 comments :

  1. Pozdravljena!

    Uživam v dopustu na skrajnem jugozahodnem delu Portugalske...daleč od doma brskam po slovenskih blogih...ne morem povedati, kako težko sem po najavi na tvojem blogu čakala poletni Dom in stil...uf, dočakala...hvala!Zdaj bom par dni uživala v brskanju...hvala!

    ReplyDelete
  2. :) ah Portugalska :)naslednje leto se bova zopet srečale :)

    uživaj, uživaj, tako v dopustu kot tudi v listanju revije :)

    ReplyDelete
  3. Se opravičujem, tako sem hitela na Dom in Stil, pozabila sem se podpisati...
    Božislava

    ReplyDelete
    Replies
    1. pozdravljena v sobi Božislava :)

      Delete
  4. Tako, prvo listanje je za mano...iskrene čestitke celotni ekipi! V naslednjih dneh pa bom zauživala po malih odmerkih vso to lepoto...Božislava

    ReplyDelete
  5. Hvala za dorodošlico, rada pokukam v tvojo sobico, samo oglasila se še nisem...svetlobe polno poletje ti želim...Božislava

    ReplyDelete
  6. keasna edicija. komplimenti!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3 hvala ti draga moja <3 me veseli,da ti je všeč

      Delete
  7. Čudovita je! Komplimenti tudi od mene!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kristina lepo pozdravljena v sobi :) in seveda hvala lepa :) me veseli, da ti je revija všeč, vse te pohvale so dobra motivacija za naslednjo jesensko revijo :)

      Delete
  8. Congrats Vesna! Great work!
    Have a happy week :)

    ReplyDelete