May 25, 2013

za danes

                 
                                                  via
                 sol6.jpg
                                                   via
                 
                                            via

                  
 Takole si danes grejem dušo in svoje premraženo telo.Zdi se mi kot,da sem prespala vse tople,s soncem obsijane mesece in se zbudila v pozno jesen.Naši ledeni možje so letos malo zamudili,kajne? 
Upam, da je to zadnji val hladno, mokrega vremena in da kaj kmalu v naše kraje pride na obisk sonce, do takrat pa si bom svojo dušo grela ob teh(in njim) podobnih slikah.
Kako pa vi preživljate te mrzle dni ?
  




    

5 comments :

  1. hmmm, nekako me ta hladnost niti ne moti prav strašno, ker zadnja leta soparo zelo težko prenašam. delam se, da je poletje in kupujem sandale, si ogledujem poletno keramiko in glej ga zlomka prav eno tako blazino, kot na zadnji fotki sem včeraj prekladala iz police v moje naročje in nazaj večkrat. ampak, kmalu mi je RD in kdo ve.....
    moj poletnio pobeg pa je itak prestavljen na jesen, tako, da bom poletje preskočila ;)

    ReplyDelete
  2. pri vas je drug hlad doma, tukaj v kotlini je temačni hlad, ki pronica skozi moje kosti :) danes sem oblečena trojno pa me še vedno zebe :) ampak zgleda da je moj urok malo pomagal ker se je za kratek čas pokazalo sonce :)
    dobr mi gredo tile uroki, mogoče je čas za še kakšnega ampak ne za vreme :)

    ReplyDelete
  3. še dobro se spomenm kotlinaste hladnosti in čmikasti in turobe:( pa saj ne more prav dosti še trajat ta nesreča nesrečasta in ziher bomo imeli dologo dolgo zlato jesen. čaraj! boš v nedeljo na artišu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bom čarala velikoooo :) na artišu ne bom imela stojnice ampak bom vseeno skakljala okrog tako da :)se komot na kakšnem kufetu najdemo

      Delete
    2. ok, ti pišem...upam, da ne bo kaj /za/močilo

      Delete