May 31, 2013

kreativno druženje

Za nami je drugo kreativno srečanje, ki ga organizira revija Dom in Stil. Tokrat je bila delavnica ( navkljub vremenu, ki nas ni posebno motil saj smo bili varno skriti pod poročnim šotorom ) poletno obarvana.
Mateja Reš nam je pokazala, kako si pripravimo zdrave napitke in dobro presno tortico, Mirjam Grilc nas je popeljala v svet zelišč in pripravo odličnih namazov in sirupov.
Simon Grižon pa nam je žal samo povedal kako pravilno hoditi po "gurtni".Praktično nam bo, pokazal na kakšnem drugem kreativnem srečanju.
Soba je zopet izkoristila srečanje za "učenje" fotografije in za čvekanje prvo mi sicer ni šlo prav od rok, vendar nič zato nekaj utrinkov je vseeno uspelo, tako da jih lahko podelim z vami.



                                    Mateja Reš in naša Petra 
     
                        takole je izgledala priprava zdravilnih napitkov


                                          
                            odličen čemažev namaz izpod rok Mirjam Grilc



           ja seveda, tudi posladkali smo se in sicer je zato poskrbela naša Ana



                                                     
                                     to pa je del učne ure fotografije :)

    Tako,dragi moji to bi bilo za danes vse, sedaj pa hitim, delo me čaka. Bodite pridni in ustvarjalni in imejte se radi. 



6 comments :

  1. Vesna, lepo te je bilo videt! In anina jabolčna pita je bila tako božansko dišeča, da sem mogla sama sebe po prstih, da sem samo en kos pospravila;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Enaaaakkooo draga moja :) kar se pa tiče pite jaz sem pojedla dva in mi je bilo žal da jih nisem še pet hahah bila tako božansko dobra :)

      Delete
  2. Lepo je bilo;)
    P.S. Naslednjič obvezno druženje na morju, da te sonček fajn segreje;)ta zima je bila absolutno preeddooollggaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tina moja obvezno druženje na morju in to prav kmalu :)

      Delete
  3. Meni se tudi zdi, ne morem mimo tega, da nas je tokrat vreme še posebno za...! Sigurno bi ostali dalj časa in primorke nam ne bi tako hitro ušle :). Jaz sem go. Grilc kar dobro izprašala in ne vem, če se ne bom odpravila še pod Krvavec za kak dodatni "pehtarski" nasvet.
    Druženje na morju pa komaj čakam. Zdaj imam dober motiv da se hitro lotim šivanja ;).
    Spet lepe fotke Vesnič.

    Aja pa še to, kaj pa jagodna pita....a sem res vse jaz pojedla?

    ReplyDelete
  4. v nedeljo je bilo toliko čvekanaj na kupu, da do tvojega poročila nisva prišli pa sedaj prebiram šopek poročil (všečna Nina jih je lepo na seznam spravila)
    absolutno dvigujem obe roki za primorsko delavnico!

    ReplyDelete