May 2, 2013

hello may

Izgubila sem občutek za čas, mislim da sem danes že nekajkrat svojega lepega možička vprašala kateri dan je :) ja te prazniki so me popolnoma zmedli. Mi smo kar doma, jaz za šivalnim strojem skuštrani otroci počnejo neumnosti, lepi možiček igra igrice, torej vsi skupaj se imamo super krasno.
Šivalni stroj je pel serenado dva dni. Jutri bova s kvačko plesali, kajti sonce je vsak dan lepše in močnejše in potrebno je nakvačkat poletne cekarje za na plac, pa še kakšno torbico za večerni sprehod po promenadi.
O kako bo luštno.
Da se vrnem nazaj na šivalni stroj, torej serenada je bila čudovita, vam povem. Zašila sem kar veliko hlač-dopetač :) za skuštrane princeske in seveda prince, vse te hlače-dopetače in verjetno bo zraven še kakšna majica, bom če bom napisana kot sodelujoča pokazala na Artish-u konec maja na Gornjem trgu. Prav tako cekarje pa še nekaj nakita za mamice, babice in tete. Torej pestro se kaže tukaj v sobi.

Kakšno stvar vam pokažem tudi tukaj :)  recimo hlače-dopetače. Kot lahko vidite so to take special hlače, pri nas nosimo samo take, ja tako pač je. :)

Torej danes hlače, jutri cekar-ji, potem pa še vse ostalo. Tra la la :)

Sedaj pa lahko noč in kmalu nasvidenje.


                                               via

No comments :

Post a Comment