Apr 15, 2013

Zvončki..

in trobentice, mačice, vijolice......

Trala la la že pomlad je tu.......

Končno je v naše kraje prišla prava pomlad, sonček sije, ptički veselo žvrgolijo, narava se prebuja iz zimskega spanja, ljubezen je v zraku. Vse to je pomladddddd :)



Zima je bila res dolga, in še vedno me pesti močna utrujenost. Vendar se z vitamini in ostalimi "rcnijami" borim proti njej.



Navkljub utrujenosti sem pridna in zelo ustvarjalno "nastrojena" tako,da lahko kmalu pričakujete nove  umetniške"pribliske" iz sobe.



                                      :)

2 comments :

  1. Hej hej draga moja tralala ;). Saj veš kako sva rekli, proti spomladanski utrujenosti in za pucanje telesa je treba jest regrat. Čim več, preden ne požene in naredi lučke. To je super arcnija, pa še zastonj je, pa še na svežem zraku si ko ga nabiraš. Kmalu za tem bo na vrsti čemaž, pol pa smrekovi vršički in tako naprej. Si boš morala vzet mal cajta pa pridet na deželu, a je tako guspa tamestna?
    Drgač pa komi čakam, da nam spet kaj pokažeš. Kaj, o le kaj se copra v tvoji sobi. Jaz sem v mislih večkrat na obisku. Bodi pridna pa arrivederci mars.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej hej pridem k vam na deželo regrat nabirat :) naslednji teden si vzamem čas, a kaj praviš......

      Delete