Apr 4, 2013

vezenje

Zadnjič me na Artishu ena majhna pupa gledala pod prste, ko sem vezla drevo življenja na en krasen smaragdno zeleni žamet in me,tebi nič meni nič vprašala " a ti si vedno tako zakompliciraš". Šokirana sem kar zavriskala " ja, jaz si vedno tako zakompliciram". In res je, vedno in povsod si zakompliciram zadeve. 

Že nič kolikokrat sem si rekla, da si moram stvari poenostavit,pa mi preprosto ne uspe. 
Torej tokrat sem si kot že rečeno popolnoma zakomplicirala izdelavo toaletke, ki je na koncu postala denarnica. 
V želji, da jo hitro končam sem skrojila premajhno toaletko, ki seveda ni šla na velik okvir. Žalostna in jezna nase, sem jo vseeno zašila. 

Vseeno upam in si želim, da bi vam bila všeč.



Simpl je tanartabolš. To bo zdej moj moto!!!!!



19 comments :

  1. Tudi meni je zelo všeč :) Sem pa tudi sama mojstrica zakompliciranja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Suzi :) vidiš mogoče bi morale skupaj kaj zakomplicirat :)

      Delete
  2. Lepa je! Se je splačalo komplicirat;) Me spominja na srednjeveške mošnjičke: zeleni žamet, zlata vezenina, notri pa ročno kovani srebrni in zlati novci ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, ja srednjeveški mošnjiček poln srebrnih in zlatih novcev :) superca

      Delete
  3. Tudi denarnička je fajn, čeprav si najprej hotla da bi bila to toaletka, pa ni nujno da vsem razlagaš kako je to en kompromis ;). Prelepa je! Kot sem že rekla tudi mene spominja na srednjeveške vezenine oz mojstrovine.
    Kar se pa kompliciranja tiče sem pa jaz zagotovo mojstrica in lahko tebe in 100% Suzi pošljem kar lepo po cigarete ;).

    ReplyDelete
  4. kompliciranje je čisto super in koristna stvar, če ne bi bilo kompliciranja bi bilo vse ravno, ravno je dolgočasno in kaj vse se ne bi bi zgodilo, ker bi uspelo iz prve. skratka, super dolgočasno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja,verjtn imaš prav, samo to gre vse do neke tiste črtice, kaj pa ko greš preko ha ha tako kot jaz potem pa ojoj, no ja dolgčas mi res ni ha ha

      Delete
  5. Super je res daj še naprej kompliciraj....:)dobr rata na konc:)

    ReplyDelete
  6. čudovita je, prekrasna in enkratna. Vredna vsakega šiva.

    ReplyDelete
  7. Ročno zvezeno, izgleda odlično.
    Prav lepa drobnižnica.

    Kompliciranje je samo nadgradnja povprečnosti.

    Je treba komplicirati, da nam ni dolgčas :)

    ReplyDelete
  8. Vesna, božanska je :). Taka za kraljične :).

    ReplyDelete