Apr 1, 2013

ponedeljek

Za mano je drugi Artish tokrat dvodnevni. Malce nam jo je zagodlo vreme, malo prazniki,ampak vseeno je bilo luštno. To je pač čas,ki ga izkoristiš za izmenjavo kakšne ideje,kontaktov, spiješ kavo ali dve mogoče tri.... počvekaš in to je to seveda vmes ša kaj prodaš. :)
✂-------------------------------------------------------------------------------
Danes počivam, ker je moje telo resnično utrujeno. Počivanje bom izkoristila tudi za brskanje po svojih naj naj blogih in ostalih spletnih zadevah. Mogoče se bo vmes našlo kaj časa za kakšen mini brainstorming ( ampak res mini ).
Jutri pa se bom, zelo počasi vrninila na svoje ustaljene tire.








6 comments :

  1. Kot vedno čudovita košara! Sicer si pa kar spočij, da boš pripravljena na nove izzive - bralci (oz. bolj gledalci;) že komaj čakamo;)

    ReplyDelete
  2. ogledala sem si artish fotke in prav zaskominalo me je! v fini družbi si bila in taka utrujenost je prijetna. pa koliko novih idej ha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja to je pa čista resnica, v res fini družbi sem bila :) ideje pa saj veš letijo kar same po luftu, utrujenost je pa kar huda reč :) ampak jaz sem se ji danes dobro uprla pod kovtrčkom cel dan, samo rokce niso hotle biti čisto pri miru pa so hitro nekaj nakvačkale hi hi

      Delete
  3. Jaz sem tudi danes in že včeraj popoldan lenarila. Kuhali sta mama in danes tašča...po dobri hrani se pa prileže kak kozarček rujnega terana. Ravnokar razmišljam če bi malo zaplesala ;)

    ReplyDelete