Apr 30, 2013

Klika Klika

Iskanje prej za moje denarnice in toaletke je bila kar zanimiva pustolovščina. Izbira pri nas je zelo skromna, če pa ste barvno izbirčni tako kot jaz potem je izbira še skromnejša.
Za svoje denarnice in toaletke sem iskala lep bombaž v kakšnih bolj zanimivih barvah in brsaknje po spletu mi je vzelo kar nekaj časa. 
In kdor išče ta najde, kajne ?

Klika Klika je spletna trgovina,v kateri sem našla vse to,kar sem potrebovala za svoje izdelke.Kvalitetne bombažne preje,v najlepših barvah.

Bombaž,bambus,alpaka,volna,dodatki vse to in še več boste našli v trgovini.

Dragana, ki je v Klika Klika " ta glavna" vam bo z veseljem pomagala pri izbiri vaših prej,z nasvetom, predvsem pa vam bo vaše preje lepo in hitro dostavila.

Sedaj pa hitro vstopite v svet najlepših prej Klika Klika
                            
                                                

   Lepe in ustvarjalne praznike vam želi soba. Se vidimo kmalu

2 comments :

  1. U, lepe preje so. Tiste v trgovini in tele tvoje. Komaj čakam, da pokažeš, kaj je nastalo iz njih ...

    ReplyDelete
  2. Živijo Jagodka, preje so res lepe iz njih pa so nastale in še nastajajo take male drobižnice in tudi malo večje denarnice oz. toaletke :)
    www.facebook.com/photo.php?fbid=496140907101075&set=a.441471132568053.98768.324915914223576&type=1&theater

    ReplyDelete