Mar 8, 2013

soba je podarila

Kakor je še prej kazalo, da bo dež, si sonce počasi utira pot skozi te goste oblake in meglo. Verjetno je tudi sonce veselo, kajti danes izžrebamo dobitnico pomladnega giveaway-ja.

Ampak predno žrebamo moram povedat nekaj besed. :)

Najlepša hvala za vse vaše komentarje, toliko lepih stvari ste napisali, da mi je še vedno toplo pri srcu. Vesela sem, da se v sobi počutite dobro in obljubim vam, da se bom trudila, da tako tudi ostane. 
V znak moje hvaležnosti sem se odločila, da poleg košare podarim tudi ta obesek.
                                                                                                       
          


                                               
 In žrebamo takole na old fashion way 




Drage moje čestitam, po mailu mi pošljita naslove, da vam, lahko pošljem nagrade. Vsem ostalim pa še enkrat hvala in definitvino lahko pričakujete še kakšen givaway.

Imam pa še eno super krasno novico in sicer danes prav na dan žena je izšla pomladna revija Dom in Stil, ki je čudovita. Zato si hitro vzamite coffee brake in jo prelistajte.
Link do nje najdete malo nižje na vaši desni strani . Pod njo pa še en link do Laar Shop-a, trgovina, ki jo morate prav tako obiskati.



                                                                                                                                                                            

8 comments :

  1. Čestitke obema, ampak za Matildo sem res super-truper vesela :-)

    Vesna, tebi pa hvala za izziv in lep Razgled, ki ga deliš z nami ❤

    ReplyDelete
  2. ne me fopat...evo to je švignilo skozi zmečkane možgančke....madonca ! krasen petek, perfekten konec tedna, krasna novica, krasno darilo!!! in vem, kje bo ona domovala :) ohhhh, evo, zdaj sem čisto lepo paf. hvala.me nekako sem prav to rabila za zaključek tega not so god tedna. sem že rekla hvala. no, hvala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja prosim no :) napiši naslov na mail, da ti jutri lahko pošljem košarico ta je res ena taka mikena, veš :)

      Delete
  3. oka, hvala. danes sem malce bolj počasne narave :)

    ReplyDelete
  4. O kolk fino je tukaj, same vesele novice :). Jaz tudi zasluženo uživam lenoben vikend. papirologija je oddana zato mi dva dni brezdelja pripadata brez slabe vesti ;). Pozdrav vsem skupaj.

    ReplyDelete
  5. super...cestitam obema...jaz sem imela tudi darilo za 100 objavo...tko da lušten je obdarovati...oglasi se kaj na blogu pofirbcaj pri meni me zanima če ti je kaj všeč...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepo si nakvačkala torbico Vesna :) všeč mi je, zanimiva preja

      Delete