Mar 7, 2013

Liebster award

Uf, danes mi navkljub velikemu presenečenju, ki sem ga dobila od Tine, pisanje ne gre prav od rok. No vseeno se potrudim saj je bilo presenečenje res velikoooo. Torej Tina, ki piše ta krasen BLOG, je podelila "liebster award". Pravila te nagrade so sila preprosta izberete in podelite nagrado vam petim najljubšim blogom, ki imajo manj kot 200 spremljevalcev. 

Tukaj je mojih pet 


                                          martina

                                           ana

                                          vanja

                                         alenka
                                                     
                                           lea


Ampak jaz moram povedat, da ste vsi moji zmagovalci in rada berem vaše bloge, torej vsem podarjam nagrado !




This award was designed to be a blog award in the "pay it forward" fashion. Once you've been nominated, you award it to five blogs that you like that have fewer than 200 followers, to encourage new visitors to visit these blogs.The rules for accepting this award are:You need to thank the person who gave you the award and link back to their blog. Post the award onto your blog. Give the award to five bloggers who you appreciate that have fewer than 200 followers. Leave a comment on their blog letting them know that you have given them this awesome award!Next you need to PAY IT FORWARD!


5 comments :

  1. Super je tale nagradica:) Kako prej nisem Martine nisem "zvohala" mi sicer ni čisto jasno, ampak jo že obožujem. Hvala Vesna za link:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja Martina ima res krasen blog :) in prosim :)

      Delete
  2. Hvala vesnia moja za tole prečudovito nagrado. Bom podelila naprej. Hvala.

    ReplyDelete
  3. Hvala Vesnič, sem vesela. Martino sem pa zadnjič spoznala in je fina punca, se prav vidi, da ji ideje kar frčijo iz glave. Grem še jaz malo premislit koga bom razveselila.

    ReplyDelete