Mar 1, 2013

hvaležnost

Danes je zopet en izmed tistih dnevov, ko sem se zbudila z občutkom, da je pravzaprav vse v najlepšem redu. Zdravi smo, srečni, radi se imamo, in to je tisto kar je najbolj pomembno. 
Hvaležna sem za te trenutke, ki jih preživljam skupaj s svojimi skuštranimi otroci, z svojim najlepšim možičkom, ko se skupaj smejimo ali pa kregamo. 
Hvaležna za te sončne žarke, ki danes sijejo skozi oblake. 
Hvaležna, da imam ob sebi ljudi, ki jih imam rada in obratno. Hvaležna za vsako malo stvar, ki mi jo nameni univerzum.

Hvaležna sem, da se vi dragi moji radi vrnete v sobo in kaj lepega napišete.

Hvaležna sem, da ...........SEM,TUKAJ ZDAJ !


  
   Bodite hvaležni za vsako stvar, za vsak trenutek, ki vam ga nameni življenje in ne pozabite radi se imejte.
                                         


6 comments :

  1. ii, kako lepa mizica... :) pa pozdravljam take občutke, life is good!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaaaa, res je life is good draga moja :)

      povej kako se obnese košara :)

      Delete
  2. O Vesnič, vidim da je sonček zelooo veselo vplival nate ;). jaz sem tudi vesela, da si vesela :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja a ni lepo, toplo :) tra la la la

      Delete
    2. ampak res punce, tole sončece je resnično terapevtsko:)Lepo nam je!

      Delete
  3. Hehe, očitno nas sonček vse dela bolj vesele in rumeno pozitivne. Super!

    ReplyDelete