Mar 2, 2013

GIVEAWAY!!!!!!!

 Nekaj časa nazaj sem vam obljubila, da vam bom ob trimestni številki na naši  FB strani pripravila mini giveaway. 

 Bili ste zelo pridni in včeraj je soba dobila stotega oboževalca. 


 Zato kot obljubljeno tukaj je mini GIVEAWAY !!!!!!! 

 Razmišljala sem kaj naj vam pripravim za ta giveaway in odločila sem se za to jutino košarico (7 x 21) .

Vse kar morate storiti je, da tukaj na blog napišete komentar zakaj vam je všeč sobazrazgledom. Tisti, ki nimate bloga lahko komentar pustite na naši FB strani. Giveaway zaključimo v petek 8.3. 

1....2....3....gremo 

                            

15 comments :

  1. zakaj ... simpl ... lepo .. natur

    ReplyDelete
  2. Takoj, ko sem kliknila na tvoj blog sem se zaljubila v tvoje čudovite prepletene izdelke in barve.

    ReplyDelete
  3. Vesna v tvoji sobi je spokojno v najžlahtnejšem pomenu besede. Včasih bi kar skočila skozi ekran, se vlegla pod tvoje mobile, odložila lonček na topli les, spočila oči na žametni sivi in pobrskala po košari ob kavču. Noter bi ziher našla eno debelo muco, ki spi na skvačkani odeji. Evo, tako je pri tebi:)

    ReplyDelete
  4. Čestitam ob trimestni številki ...naj ti uspe s takim elanom naprej do štirimestne:):)Matilda pa je tako doživeto opisala kako je pri tebi da sem vse vizualizirala...tam sem bila..:):)

    ReplyDelete
  5. Čudovite fotke. Izdelki izpod tvojih spretnih prstov za prste obliznit. In en tak totalno pozitivni pogled na svet, vsak dan znova.

    ReplyDelete
  6. V sobo pridem rada. Zaradi čudovitih izdelkov in Vesnine pozitivne naravnanosti.

    ReplyDelete
  7. ker deluje tiho, svetlo, prostorno in je napolnjena z lepimi izdelki. :)

    ReplyDelete
  8. Izredno lepi izdelki, narejeni z veliko občutka in ljubezni do ročnega dela .. Nekaj, kar bi zelo rada razvila tudi sama :)

    ReplyDelete
  9. Vesna, vsi ju občudujejo, najini konopljini košari!:)

    ReplyDelete
  10. Vesna, vsi ju občudujejo, najini konopljini košari!:)

    ReplyDelete
  11. V sobo, polno toplih lepih barv, ustvarjalnega navdiha in smisla za estetiko je najlepše vstopiti :) Srečno še naprej :)

    ReplyDelete
  12. Ker ima res čudovit razgled in ker si tukaj res spočijem oči :)

    ReplyDelete
  13. V tvoji sobi je ena taka posebna energija. Se bomo potrudili, da prideš do štirimestne številke.

    ReplyDelete
  14. Soba mi je všeč, ker ima najlepše barve in jih vedno tako perfektno zložiš skupaj.

    ReplyDelete
  15. Tvoja soba je najtoplejša in najbolj prijazna. Zato. Zato jo imam rada :).

    ReplyDelete