Feb 12, 2013

valentin

Prihaja Valentin oz. praznik svetega Valentina. Praznik pri katerem si zaljubljenci vsega sveta izkazujejo ljubezen. 
Vem, da boste svoje najdražje na ta dan presenetili-e z raznimi darili. Da pa bo Valentin res romantičen,vam je soba pripravila mini diy- sladkorna srca.

Za diy potrebujete:
-sladkor ( eno skodelico ali manj to je odvisno od vas, tudi izbira sladkorja je vaša )
-vodo ( žlička ali več )
-barva za živila (neobvezno)
-silikonski model za praline
                                                                    
Cel postopek je sila preprost v posodico damo sladkor, dodamo malo vode, ( če boste dali vode preveč se vam bo sladkor stopil, kar pa ne želimo). Sladkorna zmes mora biti kompaktna zato bodite pazljivi.
 Vse skupaj zmešamo  (tukaj lahko dodate tudi barvo za živila ) napolnimo modelčke za praline in pustimo, da se sladkor posuši.  Najbolje, da sladkor pustite čez noč, da se dobro posuši, če se vam pa mudi pa mislim, da bo tudi nekaj uric dovolj.



 Tako, sedaj pa hitro na delo, da bodo sladkorna srca pripravljena za romantičen valentinov zajtrk v postelji. 
                                             

8 comments :

  1. Kolk luštno. Pa doma imam ful barv za živila še od peke božičnih piškotov. Ampak midva ne pijeva sladkano kavico, tko da si bom morala zmislit kaj drugega ;).
    Tele srčke bom pa nardila za mulčke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gorazd pije pa tok cukrano kavo, da k žlico postaviš stoji :(

      srčki, luštna stvar če maš te modelčke za praline pa lahko namesto sladkornih narediš čokoladne

      Delete
  2. Res so luštni, samo kaj, ko podobno kot pri Studio 13 tudi pri nas ne sladkamo kave, čaj pa pijemo z medom:) Imam pa doma kljub temu kar nekaj sladkornic, takih starih, iz babične omare, ampak jih ravno tako ne uporabljamo ... Sicer mi je pa tudi tale tvoj čajnik zelo všeč. Oz. kar cel porcelanasta komplet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mi čaj tudi rajši z medom sladkamo, kavo pa jaz absolutno grenko, moj lepi možiček pa trikrat preveč sladko :)

      recimo, da lahko sladkor uporabiš za obiske :)

      in seveda jih daš v kakšno lepo sladkornico od babice

      ta čajnik oz. cel komplet pa je bil najdba pri moji babici, ki mi seveda ni mogla rečt ne, ko sem jo prosila za njega :)

      Delete
  3. Res luštna ideja :) Sama kavo vedno pijem grenko, čaj pa sladkam. In tudi sicer se mi zdi ideja simpatična za obiske :) Hvala, Vesna! :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. hvala lepa :) ideja sicer ni moja, je pa vsekakor zelo prikupna in tudi uporabna
      sem pa danes bila,prvič na obisku na tvojem blogu ( in se sigurno vrnem ) in priznam tvoji čokoladni srčki izgledajo mnogo slajši kot tile moji :)

      Delete