Feb 16, 2013

sobotna delavnica

Za mano je ena res fejst sobota. Prva delavnica, ki jo je organizirala ekipa revije Dom in Stil je bila kar se mene tiče več kot uspešna. Tema delavnice je bila fotografija. Zame je ta delavnica prišla v popolnoma pravem času, ker sem saj veste postala malo obsedena z fotoaparatom. In po bajti skačem z njim in fotografiram vse kar mi pride pod roke. Ja, ni kaj treba se je naučit.
Torej na delavnici nas je Klemen, to je en res super fant, ki je "glavni krivec "za krasne fotografije v reviji Dom in Stil, poučil o marsikateri stvari, ki se tiče fotografiranja. Za domačo nalogo mu moramo poslati nekaj fotografij in potem bomo videli, če smo dobro poslušali njegovo predavanje.

Delavnica pa ni bila samo fotografsko ampak tudi zelo blogarsko obarvana. Lahko bi rekli, da je bilo to eno mini blogarsko srečanje. In prav zanimivo mi je ker večino punc že poznam preko njihovih blogov, a vseeno sem jih danes resnično spoznala. Punce, super ste.

Upam, da te delavnice pridejo v neko stalno prakso, ker je bilo res super.

Zdaj pa grem, čaka me domača naloga. :)
                                   bina keramika




                                        studio oblique

                                           studio oblique

Tole, pa je nekaj mojih takih, ki so meni všeč. Ne vem pa kaj bo rekel Klemen, vesela bom pohval in seveda kritik, slednjih verjetno še bolj. :)

22 comments :

  1. Vesna zelo, zelo lepo!! Nadarjena absolutno... <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. iiii hvala Alenka, škoda k te ni bilo, no pa drugič a ne :)

      Delete
  2. Če mene všrašaš, z eno besedo: čudoviiiito!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yu'r welKom, HaNy! :-)

      Sm' upala, da mi boš popravila zatipkane napake, pa saj si menda razbrala komplimente & navdušenje :-)

      Delete
    2. :) ah koliko teh zatipkanih naredim jaz, ampak saj vsi govorimo enak jezik tako, da se popolnoma razumemo :)

      Delete
  3. Vesna, se popolnoma strinjam, da bi bilo krasno če bi delavnice postale stalna praksa:) Lepo te je bilo spoznati!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Enako Nina in še enkrat hvala:)

      p.s. tvoj blog pa mi je zelo " všečen" :) in absolutno lepa objava od včeraj :)

      Delete
  4. Kolk dobre fotke si nardila Vesna. Že vidim, da me bo Klemči kritiziral. Preveč sem klepetala in premalo poslušala ;). Ta druga fotka mi je top!
    Pa kolk ste vse pridne, že lepo nardile objavo.
    Luštno je blo res in upam da še kaj ponovimo:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) nisem jih še poslala Klemnu, tako da ne vem, bomo videli kaj poreče on.
      upam, da bo zadovoljen :)

      Delete
  5. vidim, da si sodelovala;):*
    evo, to pod nujno potrebujem in zdaj se grem poklikat na dom in stil, da vem, kdaj bo spet dogajalo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja saj veš, jaz moram bit zravn :)

      ja apeliramo, da bi bila zelo hitro spet ena taka delavnica :)

      Delete
    2. kot sodelovanje sem mislila na to, da se vidi, da si bila zavzeta učenka:)

      Delete
    3. itak:) škoda da ene 20 let nazaj nisem bila tako zavzeta :)

      oh kakšne dobrote pečete tam pri vas pod palmami pridemo enkrat v marcu jaz bi tisto limonino, ki se ji je čisto zavrtelo, se mi zdi da se bo meni tudi potem po njej <3

      Delete
  6. Hvala za lepe besede. Ta druga fotka mi je thebest. Črtaste vaze pa vsaj jaz nisem dovolj izkoristila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi za vse :) prebrala sem objavo na DIS blogu, super si napisala, in še na sliki sem si všeč :)
      ja druga je tudi moja favoritka

      Delete
  7. Prekrasno, Vesna! Res je bilo luštno, tako čisto tapravo vzdušje :). Močno se veselim naslednjega snidenja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pupa moja, drugič midve vsaka svoj fotoaparatek pa akcija <3

      Delete
  8. Bravo Vesna. Druga fotka je očitno zmagovalna, tudi meni je zelo všeč;)
    Veselim se naslednjega srečanja, morda na obali - Tam kjer je tudi tebi čudovito;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojla Tina :) ja zdej jo pa moram res poslat Klemnu, da vidim kaj poreče on :) in tudi jaz se veselim nasljednega srečanja, mogoče res pod palmami :)

      Delete