Feb 24, 2013

skodelica kave


.......................................................Ivan Cankar

Nekoč sem si zaželel črne kave. Ne,vem kako mi je prišlo na misel; zaželel sem si jo..........




   
Jupajdi,ja,ja,imam jo,frišno "šalco za kufe".Na njo mi je Polona narisala Ivana Cankarja, prav takega kot sem si zaželela, z velikimi brki. 
Danes zjutraj sva se malo bolj spoznala, in povem vam,ta Ivan je res fant od fare. 

In ja, važna sem 100 na uro!!!!!




            Hvala, Polona in hvala tebi draga moja Petra.   

15 comments :

  1. Se že nekaj časa spogledujem z Poloninim Ivanom, ampak po tvoji prvi fotki ga res moram imeti! Glavni je:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja,ja Ivanček je pravi gospod :)

      Delete
  2. Važička :). Zdaj pa vsako jutro, ko boš pila kavo, še kako pametno misel al pa pesem prebrat. Dvojni učinek bo ;).

    ReplyDelete
  3. o jaz bi tud tako mela...z veseljem.....tud bi kavico pila...ne bi jo zavrnila....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja res je lepa, in še kava se zelo dobro pije iz nje :)

      Delete
  4. Ivan je pretkano prišel do svoje kave: od kar je na šalci, mu jo vsak dan skuhaš;)

    ReplyDelete
  5. Matr ma fajn brke. Gleda pa tko, da bi človk prec eno njegovo knjigo v roke vzel in šel obnovo pisat. Vesna, hvala tebi. Skupaj bomo prav fajn stvari ustvarjali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. že zjutraj sem ga poljubila na čelo, pa ima še vedno tak pogled, mogoče bo jutri kaj bolje :)
      brki pa so daleč najlepši, sedaj bo moral tudi moj lepi možiček imeti take :)

      <3

      Delete
  6. Krasna je :). Res. A brki kej pikajo :P?

    ReplyDelete
    Replies
    1. malo žgečkajo, ampak nič zato saj sem navajena :)

      Delete
  7. Pa kako sem jaz to lahko sfalila?
    A bi mi poslala ta zgornjo fotko, za moj arhiv in spletno postavljanje?
    (akreditacija zagotovljena, večna hvaležnost pravtako)


    dodajam sobo kot link na Frišno,
    Objem
    P

    ReplyDelete
    Replies
    1. iiiii hvala Polona :) pošljem ti sliko, seveda

      Delete
  8. A imađ v planu še kakega slovenskega literata? Recimo Kosovela? Ta bi bil tudi hit! ;) Super je, sem že nabavila za moževo darilo - je pravi fen, vse imamo, v več izdajah, Cankar je fetiš ;)
    LP, Maja

    ReplyDelete