Feb 8, 2013

oh ta jutra




 Kulturni praznik je danes. Kar pomeni polna hiša. Skuštrani otroci so kot se spodobi za dela proste dni  vstali zgodaj.Da,odprem vsaj eno oko mi je pomagala "prva" jutranja kava, ki sem jo danes in jo bom tudi v prihodnje spila v najlepši skodelici. Včeraj sem jo dobila v dar od moje prijateljice Nike Stupica. Obožujem njen porcelan,tako nežen je in tako čudovit. Kot je ona sama,nežna in čudovita. Hvala ti draga moja za to res krasno darilo.

Sedaj pa je res čas za "drugo" jutranjo kavo, potrebno bo odpret tudi drugo oko. :)



5 comments :

  1. Srečnica! Pa takoj považičkat, ane :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja ja full sm važn :) poglej jo no kako je lepa :)

      Delete
  2. ne morem, ne morem, ne morem verjet, da še zmeraj nimam nič, prav nič od božanske nike. potrebno bo ukrepanje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha, tole bomo pa mogli rešit :)

      Delete
  3. Fouuuš, prijazno fouš!

    Jaz imam nekaj Nikinih stvarčk, a bi bila zmeraj pripravljena na še :-) Moja prva jutranja kava je vedno iz Nikine porcelanke (z ročko :-))
    Šalčk brez ročk se je v mojem zadnjem obdobju oprijel poseben draž <3 Kaj zdaj? Kupiti novo al' stari odbiti ročko? Opcija B: Bog-ne-daj!!! Torej enkrat ob priliki A :-)

    ReplyDelete