Feb 5, 2013

najdba št 3

Še nekaj zanimivih najdb imam na zalogi, vendar bom objave o njih naredila kdaj drugič. Za enkrat bo ta današnja najdba zadnja iz serije brskanja pri babici. :)


 V mladih letih moje babice so bile hlačne nogavice oz. najlonke kot jim po domače rečemo danes, draga stvar. Vsaka ženska si jih ni mogla privoščiti. Če pa že, so imele po en par in te so si, če so se strgale seveda morale zakrpati oz. zašit.


Je pa to veliko žensk, med drugim tudi moja babica, delala za denar. In meni verjamite, da je bil to zelo težko prislužen denar. Z orodjem, ki ga vidite na spodnji sliki je moja babica, krpala hlačne nogavice.
Kvačka je tako miniaturna, da bi jaz potrebovala očala pa še povečevalno steklo zraven.

Babica, mi je povedala tudi en kratko zgodbico:

"Popoldan mi je gospa iz trgovine prinesla strgane najlonke za popravit. Koliko, ne vem. Veliko. Celo noč sem krpala in popravljala, da sem jih lahko zjutraj odnesla nazaj v trgovino. Gospa, ki je bila lastnica trgovine je imela na roki ogromen prstan, in seveda, ko je pogledala, če so nogavice popravljene, kot treba je s prstanom naredila luknjo. Krivda, je bila seveda moja, kot češ da nisem opravila svojega dela tako kot treba. Tako sem ostala brez plačila in iste nogavice sem morala še enkrat popravit. Luknja pa je bila večja kot tista prejšnja."



     Mladost naših babic in dedkov je bila vse prej kot lepa. Zgodbe moje babice so včasih že na meji znanstvene fantastike, tako neverjetne so. In če se ozremo naokoli, neglede na celo situacijo, moramo priznat, da nam je vseeno lepo.
                                                  :)

2 comments :

  1. kaka zlobna guspa! že kar vidim njen lik v zgodbici oziroma v slikanici. pa tvojo babi tudi, tko se mi zdi kot da jo poznam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja ja prav res zlobna guspa :) in mislim, da imava enako predstavo kako bi zgledala ta guspa v slikanici :)

      Delete