Feb 6, 2013

.

Včeraj,sem se prvič resno lotila navodil za fotoaparat. In seveda odkrila neverjetne sposobnosti našega fotoaparata. 
Ja, ni kaj navodila je pač treba enkrat prebrat. :)
Vsekakor zanimivo branje. Podkrepljena z novimi informacijami o delovanju fotoaparata sem si naredila miniaturni studio v katerem sem slikala denarnice. Od vseh fotk, ki sem jih naredila z denarnicami ( in teh ni bilo malo) so mi bile te najbolj všeč. Niso popolne so pa simpatične.


Današnji dan mi je vremensko ogaben, naj mi oprostijo vsi snegoljubci. Vem zima je, ampak vseeno moje telo in duša potrebujeta sonce. 
Da si vsaj malo pričaram sončne energije sem se oddela v rumeno. 





4 comments :

  1. lepa fotka in lepa topla rumena. pa še trendi je, ane ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja ja rumena je trendi :) in v kombinaciji s tole petrolejko je fantastična :)

      Delete
  2. jutri bom izbrskala iz omare rumeno torbo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično :) "yellow is the new pink" pravi trend gurujka Lidewij Edelkoort, in kar reče ona, baje drži. Saj veš tako kot teta Wintour. Kar reče ona to velja in pika. Torej rumena je in, povej naprej.

      vreme mi nagaja veš, in še nivo sladkorja je na ničli, rabim sladkarije, kolačke, tortice, pite.....

      Delete