Jan 9, 2013

štiri barve-štirje vonji

Ustvarjam, ljubim, živim. Včasih mi ne gre vse po planu, ampak kot pravi John C. Parkin, K*** gleda,  kje pa piše, da mora it vse po " reglcih". Tako je življenje enkrat gor, drugič dol.
Ampak pustimo sedaj to filozofijo, čas je da grem kvačkat, dišeča srca so na vrsti.
Bodite veseli in ustvarjalni in imejte se radi, kajti samo to je res pomembno v življenju, LJUBEZEN.




                                      fotke sobazrazgledom

                              Photobucket

10 comments :

  1. Replies
    1. Pozdravljena Ana, evo pravkar sem končala prvo srce polnjeno z to res prečudovito zvezdo, in kar ne morem ga dat iz roke tako diši. :)
      p.s. hvala ti za komentar, pridi še kaj :) vesna

      Delete
  2. reglci so čisto precenjeni in ziher obstajajo samo zato, da SE prekašamo;)

    tvoja siva me zmeraj pomiri. jep, obstaja siva z imenom Sobazrazgledom.
    no, pri meni obstaja;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, to me pa res veseli draga moja, povej si že zdrava :)

      Delete
    2. dihalni organi so stabilizirani, ingver jih je čistoo iz tira vrgel (in dodala sem poper...kot si svetovala...čisto po mojem okusu)...mentalno zdravje pa je z odhodom v službo ponovno pod vprašajem;D

      Delete
    3. Ja, mentalno zdravje je pa popolnoma druga zgodba, jaz recimo ne hodim v službo pa je moje mentalno zdravje dostikrat v tisti najnižji prestavi. Ampak kot pravi Parkin "Kurc gleda". Oblečeš si najlepšo obleko, obuješ najdražje čevlje, namažeš si nohte z živo rdečo barvo naličiš se in greš na job. In si za vsak pogled in vsako neizrečeno misel, ki ti jo namenijo drugi rešeč "kurc gleda".
      Probaj, life kar naenkrat postane, kot ena fina komedija.

      Delete
  3. A veš, da mi je Isa ukradla tisti tvoj srček :)? Zgleda jima je bil všeč. Taka kradljivka je :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omg, Isa a veš, da jaz si bom pa enkrat dala spremenit svoje iome in sicer v Ise, zanimivo kakšno naključje. :)

      p.s. dobiš novo srce :)

      Delete
  4. Mišljeno je: "..ji je bil všeč" :).

    ReplyDelete