Jan 23, 2013

odgovori

Verjamete v znamenja. Ne, škoda jaz verjamem. Naj vam razložim.
Že nekaj časa se vbadam z vprašanji, kako, kaj... Saj veste pride v življenju obdobje, ali pa več njih, ko se malo izgubimo. Enostavno ne vemo, kam oz. v katero smer naj se obrnemo, da bo življenje tisto z velikim Ž-jem.
Trenutno sem sama v takem čudnem obdobju, ko sicer vem, pa vendar ne dovolj. In potem se vprašamo oz. prosimo univerzum, da nam malo pomaga v tej smeri. In saj veste, ko prosite, odgovori pridejo, lahko v najbolj nenavadnih oblikah.
Kot recimo moj. Namreč v dar sem dobila ene njami piškotke. In ne, ne bom se vrgla v peko piškotov. Za temi piškoti, oz.gospo, ki jih peče stoji popolnoma druga zgodba. Skupaj sva hodile na en tečaj, ki ga jaz zaradi ne vem katerih razlogov nisem končala, manjkata mi dva izpita.
In, ker verjamem v znamenja mi je popolnoma jasno kaj je moj nasljedni korak, k tistemu Ž-ju. In to je fantastično, fantastično dragi moji.

      Imejte lepo sredo, grem delat, zvečer bom pa malo v knjige pogledala, jupiiii :)


                                                                 :)

No comments :

Post a Comment