Jan 31, 2013

najdba št.1

Nekaj objav na mojem blogu bom posvetila najdbam, ki sem jih našla ob današnjem "brskanju" po omarah in predalih moje babice. 
Brskanje pri njej je bilo od nekdaj zelo mikavno. Pa kako ne bi bilo, če se pa tam skrivajo pravi mali zakladi. Moja babica, prisega na tisto filozofijo, da čez 7. let, vse pride prav. Poznate ?
No, vseeno je pridna pa ne  "špara"  prav vsake neumnosti.
Prva najdba mojega današnjega brskanja je ta super lušten fotoaparat Smena 6, ki so jih izdelovali v Rusiji med leti 1953-1991. Z njim je slikal moj dedek. Nekje se verjetno skrivajo tudi slike, ki so bile narejene z njim, ampak do tam še nisem prišla, mogoče ob kakšnem drugem brskalnem dnevu.


                                              :)
    

11 comments :

  1. Blagič ti!!! taki stari aparati so meni blazno všeč. Midva sva imela eno staro Vero, vzhodno nemško znamko, ki sva jo ljubkovalno klicala špijun. To pa zato ker si je U. izmislil da je bil to špijunski foto aparat :). najboljše fotke sem delala z Vero. Žal nama je enkrat padla na tla in je zdaj kaput.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni so tudi všeč, zmeraj bolj, res pa je da ne vem če sploh dela. Mami je rekla, da je neki narobe z njim ampak to verjtn zato, da ji ne bi jaz zatežila za njega :)

      Delete
  2. zadnjič sem poredala naše vintage fotkiče, 50ta, 70ta in 90ta, fotr pobrskal za navodili in sedaj so pripravljeni na nove izzive.
    usnjene foto fotrole bi pa itak lahko nosili namesto ogrlic...lpo si jih pofotkala

    brskanje pa mi je v naravi, še bolj pa hrčkanje, tako, da bom letos spomladi (kot sem že napovedala) končno postavila na ogled in prodajo mojo časovno kapsulo na eni od garažnih na Taborju. je čas, za prezračevanje

    ReplyDelete
    Replies
    1. O hudo tole z Taborom, ko prideš nujno javiš pridem z kufetom. :)

      Delete
  3. seveda javim, to ke bilo predobvesetilo, vži za kufe za sladko pa poskrbi Zlato jabolk;)
    mimogrede, poznša tale superduper blog http://dailydoseofcolors.wordpress.com/, Kaja Kreativka!!!

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. pr men dons tud črke kr po svoje letijo

      1.2. dan letečih črk

      <3

      Delete
  5. mmmmm Zlato jabolko sweets :)

    Hvala za blogec, pravi čas :)

    ReplyDelete
  6. Ej Vesna, kakšna lepa najdba. Komaj čakam naslednjo... <3

    ReplyDelete
  7. Super! Imam celo ropotarnico vintage stvari mojih dedkov, babic, prababic in že nekaj časa želim nardit eno zanimivo objavo, tole me je še bolj vzpodbudilo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. odlično, komaj čakam :) te najdbe so res huda reč

      Delete