Jan 30, 2013

Disco Inferno



Disco neon se sreča z nostalgijo 80-ih.....delikatna in perfektna majhn torbica, ki ni samo torbica, lahko je denarnica, lahko pa je nekaj v čemer imate pospravljene svoje najljubše majhne zadevice, katere skrivate pred radovednimi očmi drugih, lahko je vse!...z njo greste na disco party, z njo greste v mesto, z njo greste na počitnice, z njo greste na date! Ona je nepogrešljiv kos vsake ženske, ki nosi s sabo veliko stvari..in obožuje disko :) Disco inferno! yeah baby....:)



6 comments :

  1. Čudoviti! :) Ti imaš magične prstke...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala, lubica zdele čakam punce, upam da hitro pofotkamo in potem pojemo tvoje piškotkeeeeee :) jupiii da da da

      Delete
  2. Ti, Vesna, K. pa zna tole za hudo vzeti, ko ga kličeš "punca". Ana piškoti so bili pa fajn, tisto ko diši rožmarin in pričakuješ slano pecivo, potem pa sladko z limonco. Mislim, jaz sem prav meditirala. (pa družba je bla res faaajn).

    ReplyDelete
  3. Eh kje pa Petra, sej K pravi da je za eksperimente ;). Sploh pa, zdej se mi že zdi, da ga mal poznam, je dečko za štose.
    Ja res je blo cool dons, pa sej je zmeraj. Jaz bi tako službo, kar za skoz. Kaj praviš Vesna?

    ReplyDelete
  4. Aja pa ti maš res magične prste, pa take pa to.

    ReplyDelete
  5. Se opravičujem za nastalo napako :) ampak punce smo bile v večini pa sem potem K-ja kr zravn prištela :) pa saj vem da ne bo hud
    včerajšnji dan je bil fantastičen, in Ja jaz bi tudi tako službo mela :) full mi je dobr to delat
    Vanja, hvala ti veš :)

    ReplyDelete