Dec 10, 2012

razmišljanja

Takole, danes sedim za mizo pijem svojo že drugo kavo in razmišljam, razmišljam, kako mi je pravzaprav lepo. Čeprav me strašansko boli oko (  naša Marjetica me je včeraj zamenjala za praskalnik in me do dobra opraskala tik pod očesom in sem zelo podobna Rocky-u ), sem srečna. Srečna, da imam ob sebi svojega lepega možička, skuštrane otroke in vas. Vas, ki me spremljate,berete, komentirate.... Vi,  vsi ste moje zvezde!



                                                                fotka pinterest

3 comments :

  1. Dobr te je "nabutala" Marjetica. A si že kej viola? No glej, morš pogledat s pozitivne strani. Za najdaljšo noč v letu boš imela najbolj orginalen make up :). Ti si tud moj sonček ;).

    ReplyDelete
  2. Zdej sem že zeleno rumena. Joj bog ne daj da bom še dolgo taka, saj veš ljudje čudno gledajo, hahahahaahh.

    ReplyDelete