Dec 30, 2012

adijo 2012

Saj ne rečem, da je bilo to leto 2012 slabo, prav nasprotno to leto je bilo fantastično. Po res čudnem koncu leta 2011 sem se ponovno kot feniks dvignila iz pepela, prenovljena, ponovno rojena druga jaz. Vse to z pomočjo mojih skuštranih otrok in mojega lepega možička. Potem se je rodila soba, ki jo imam neizmerno rada in upam da tudi vi, potem ste tukaj ve, moje punce, Tanja, Vanja, Alenka, Ana, Matilda, Lea, Svetlana, Alja, Elvira, Belinda, Mateja, Živa  hvala vam, ker verjamete vame, v sobo in hvala vam, ker ste ! 

Vse te lepe stvari in še kakšna zraven se bodo nadaljevale v letu  2013, vem, verjamem.

In ko sem med tem, ko sem pisala tole objavo razmišljala, kaj bi vam pravzaprav zaželela, vam mojim zvestim bralcem, nisem hotela bit saj veste, klišejska. Zdravje, sreča, denar, in bla, bla, bla...zato....










   ♥   rada vas imam    ♥   vesna  

6 comments :

  1. vzamem vsak objem in poljub, ki bo prišel mimo:)

    ReplyDelete
  2. Super dragi Vesnič, tudi jaz se veselim vseh toplih objemov, poljubov in srečanj. Tebi in tvojim skuštrancem pa nazdravljam na 13-tko in želim da preskočite še kako stopničko več do svojih sanj ;)

    ReplyDelete
  3. Pred kratkim si napisala, da lahko povsem običajne stvari, ki jih delmo s posebnimi ljudmi postanejo nekaj posebnega. No jaz pa di dodala: Če povsem običajne stvari počne poseban sobazrazgledom postanejo čarobno posebne. Vse dobro in obilico čarobno posebnih izdelokv.

    ReplyDelete
  4. Naj bo tako, draga Vesna! Vse dobro želim vsem skupaj :). Tudi mi te imamo radi *.

    ReplyDelete
  5. Ooo.. to si pa tako nadvse lepo zapisala. Rada te mam deklica pa naj bo vse tako lepo še naprej!

    ReplyDelete