Nov 10, 2012

origami love II



Včerajšni dan sem izkoristila za en kratek izlet po mestnem jedru. To je že prava redkost, vendar sem imela dober razlog za ta izlet in sicer origami :). Verjetno že veste, da poteka v Ljubljani mesec oblikovanja, zato si lahko na različnih lokacijah ogledate razstave Slovenskih oblikovalcev. Mene je seveda najbolj zanimala razstava origami torbic oblikovalk Nine Košak in Arijane Gadžijev, ki sta združili moči in skupaj ustvarili krasno kolekcijo torbic HYBRIDING ORIGAMI. In lahko vam povem, da so torbice res čudovite. Krasen vzorec na origami torbici, res fantastično. 
ninaluba_arijana-gadzijev_KO
                                                     


Žal pa sem vam dolžna opravičilo za fotke, namreč tiste ki sem jih naredila včeraj so bile za objavo čisto neuporabne, ja tudi to se zgodi, na žalost.  Zato sem si fotko izposodila TUKAJ.!!! Vendar je lahko tudi en razlog več, da greste v slaščičarno Lolita sami, tam v miru popijete en čaj in si ogledate razstavo.






                                  lep vikend vam želim

2 comments :

  1. Sem vidla te torbice, že prej v neki reviji in tudi zdaj v izložbi. Super ideja in izvedba, pa tudi blago se mi zdi prelepo.

    ReplyDelete
  2. Se popolnoma strinjam s teboj, super ideja in izvedba, vzorci na blagu te pa kr odpeljejo, res prelepo.

    ReplyDelete