Nov 1, 2012

★ kidz ★


                                                                       
                         



 


                                                   
                                       
Te dni sem imela poleg čaranja tudi veliko drugega dela, če sem čisto natančna, bilo je veliko krojenja, rezanja in seveda šivanja. Rezultat vsega tega dela je viden na teh slikah, na katerih sta moje dve skuštrane princeske. 



1-4 slika Tinka nosi hlače in puloverček " sobazrazgledom"
5-7 slika  Satja nosi hlače in majčko      " sobazrazgledom"




 I've promised to my two princesses that I would do some new clothes for them.  So I was very busy past few  days. I lot of sewing had to be done.  And here they are.
on picture 1-4  Tinka is wearing pants and pullover  made by "sobazrazgledom" on picture 5-7  Satja is wearing pants and shirt made by  "sobazrazgledom"
                                                  

                                                            ★


                                                                  





6 comments :

  1. ful dobr, to bi še jst nosila :)

    p.s: še boljš mi je pa to, da mi ni treba kod vnašat za oddat komentar na tvoj bog...I hate kode:))

    ReplyDelete
  2. ojla ! tudi tvoji rastejo...lustni zelo !!! Pa pridna Vesna k take lepen reci dela !!

    ReplyDelete
  3. @mjauqi, hvala jaz vem, da bi ti to nosila :), ja kode so pa kode, sploh mi je dobr, ko jih pol sploh ne vidim prebrat :)

    @jolandaaaaaaa živijo, vesela sem, da si se oglasila v sobi :) ja otroci rastejo, spomnim se kako majhne sva bile midve a ne? in poglej naju sedaj :) super
    p.s. prideš kaj v lj ?

    ReplyDelete
  4. Kolk dobr Vesnič. Carica si. Jaz bi tudi take cotke, še posebno všeč sta mi majčki obe. Dobr teče elnica vidim :). Ful sem vesela da si v takem zagonu.
    Drgač pa ja, jaz tud sovražim kode sem glih hotla vprašat če jo je pr men tud slučajno treba vpisat?? Ne vem kaj sem takrat čarala ko sem odpirala blog, komentarja pa tudi ne pišem sama sebi.

    ReplyDelete
  5. čudovite oblekice. Ti razturaš :-)

    ReplyDelete
  6. @vanjaaaaaa ja pri tebi je treba vpisat kodo evo glih zdele sem jo :) mepete 91 hahahahahh kere kode :) elnica teččeeeee kot po maslu :) in vesnič šiva in šiva in bo kr še šivala k je cool, zvečer pa kvačka :)

    @lea razturam ni kaj :) zdej mam kroje za otročke in sem v akciji :)

    ReplyDelete